сряда, 6 юли 2011 г.

Yelawolf & Travis Barker Show, Live In XS Night Club

Значи мисълта ми е за Yelawolf (hip-hop изпълнител и скейтър от Alabama, USA), който е много добър и уникален... Алабама как ми звучи като ала-бала, ха-ха, леко встрани от темата.
Гледах клипове от шоуто на Yelawolf, съвместно с Travis Barker на барабаните (на живо), и отдавна не бях ставал свидетел на нещо толкова отдадено, зареждащо, и енергично при хип-хоп музиката. Съвместното им шоу (да, точно шоу - за възприятията, усещанията и желанията) в нощния клуб XS в Las Vegas, Nevada. Дори и да не съм бил там, ме накара да усетя, как е напоено с онази есенция изграждаща нощния живот. Пълен с хормонални наводнения, и изгарящи емоции. Там където съня и почивката за ума и тялото са на заден план, а отпред избиват тоновете адреналин, ендорфини и хиляди други знаини и незнаини хормони. Точно така усетих това тяхно представление. Като плеяда от звуци, и rush от предадената ми енергия.

Yelawolf & Travis

Малко и за самото изпълнение, където Yelawolf много уверен и безгрешен в римите, надъхва присъстващите (доста статични) на това отдадено изпълнение. Travis Barker е безупречен в партиите си, гарнирани с тонове емоции, предаващи се от самите движения на ръцете и лицето му. И онази характерна черта, която имат истинските, рутинирани артисти - отдаденост за публиката, въпреки всичко, до последна капка пот. Това представление ме накара да настръхна много пъти, и също толкова ми се прииска да съм бил там. Част от магията на живото изпълнение да плъзне и в моята душа.
Yelawolf изглежда един такъв заразяващо спокоен, но в същото време уверено стоящ и предаващ шоуто "нататък". А Travis Barker вглъбен и силно "наказващ" барабаните, сякаш са му влезли в частния имот, без позволение. Това кара сърцата да подскачат в неговия groove ритъм.

Travis Barker Live

Точно заради такива отдадени шоута, музиката винаги ще бъде онова силно, магично, играещо си с емоциите вътре в душата изкуство, което ще ме държи буден и вярващ. В това, че съм част от една извечна магия.

Yelawolf

Travis Barker

Последните две снимки не са от конкретното шоу в XS Night Club, но "говорят" достатъчно за отдаденост.


Иииииии искам отново да кажа Travis Barker прави изключително силен албум "Give The Drummer Some" , чуй го ако не си го направил/а вече. "Every night is a saturday night". "In a city boulevard broken and neglected" и така нататък, неееее, мания е и често се връщам към него. Баси неглиже феновете.