неделя, 10 юли 2011 г.

Cults и култовата им за мен песен - "Walk At Night"

Това ме изстреля в тоталната стратосфера, и ще си стоя там, защото ми харесва, песента имам предвид. Искам да слушам повече такива "взривяващи" ума вокали. Разбиват ме без да ме питат искам или не. А аз искам още от това, "Walk At Night" ще се слуша често, съмняваш ли се. Това е като загадъчен филм ноар, леко мистичен и мноооого очарователен, с тръпка на неизвестност, жалко, че прекрасния глас на Madeline не украсява песента през цялото време. Но Madeline Follin само загатва какъв богат вокал е, надявам се занапред да го демонстрира все повече. Усещам как ще има доста циклофреничен repeat на песента. Виж и вокалите в "Bad Things" и "Never Saw The Point", също са уникално добри, но започни с тази композиция и ще се влюбиш в Cults. Албума им от тази година е прекрасен, а вокалите в "Walk At Night" са образец за това какви ми се иска да бъдат те, поне тази година в dream pop, indie rock стила, или поне да се доближават до този магнетизъм. А Cults са в редиците на Columbia Records и Sony, абсолютно тотално заслужено в мейджър лейбъл. Все още ли се питаш защо, защото аз не. Ето виж за какво иде дума.