събота, 14 май 2011 г.

Review: Stars - " The Seance" EP' 2010

Stars


Country : Canada

Year : 2010

Label : Soft Revolution Records

Genre : Indie Rock; Alternative; Electro

Web Site : Stars MySpace


350


Каквото и да кажа за това EP' винаги ще е недостатъчно. Чуйте го и ми повярвайте. Защото това нещо удря директно в мозъка, и сърцето. И образува категорични сътресения (хубави), на емоционално ниво. "Opinions Versus The Sun (Stars Vs. The Album Leaf)" е просто гениално замислено, и с текст и като музика, направо е докосващо. След края му дълго може да си припявате "I hope I never see what they see". Защото всеки вижда неща по различен начин, а музиката тук благоприятства да "виждаш", "чуваш" истинските усещания в теб. Trust me. Това е от онези на пръв поглед песни които са семпли, но държат влага след слушане. Някои му казват шедьовър.

С всяка секунда "забиващ" те в съзнанието ти, където мислиш, за "големите" неща. За това как трябва да се запазиш, да бъдеш оригинален, и да не ти пука от всичката злоба и простотия около теб. И в същото време дава някаква лежерност, пък от една страна да не ти пука изобщо. Защото "Walk on by me, save me, save me", да докато тя Музиката "върви" до мен, определено ще ме пази. Онази Музика която те кара да се чувстваш цял, да си над "нещата", "свалящи" те. Защото единствено когато чувстваш си силен. А Stars, тук с това великолепие, определено ме накараха да чувствам. Това е дневната доза свежест, леко егоцентрична, леко гениална някак си по своему. Останалото са усещания. Яки. Това трябва да се чуе, за да се почувства. Повярвайте ми. Тук стила не е важен, това е правено от нечовеци... .