петък, 23 септември 2011 г.

EvilMrSod - A truly rock 'n' roll soul

Освен че е страхотен музикант, и истински отдаден творец Pablo Rodriguez aka. EvilMrSod, той има и страхотен уеб сайт, който ви препоръчвам искрено да посетите. Там ще намерите новини, всички негови албуми издадени досега, които може да си поръчате, има лист с предстоящи негови концерти. Приятно за мен, освен музиката на EvilMrSod, която е смес от country rock, folk rock, blues rock, но все така EvilMrSod настроение, е и това, че Pablo е благодарен за моето ревю за "El Cuervo" EP' 2010 и изказва благодарности към мен, хареса ревюто ми и постна линк към блога ми, което значи много за мен и за това което правя. Просто виж сайта му, чуй неговата музика и бъди сигурен в силата на rock 'n' roll-а. Освен да му пожелая здраве и много успехи, и да прави много музика както той знае, скоро време ще искам да ревюирам още негови работи. Той има какво да предложи. Виж сайта, страхотно добре подреден и с необходимата информация, хайде, още ли си тук.


EvilMrSod Web Site