вторник, 28 май 2013 г.

It's Tricky Time

Да, от известно време не си свидетел на дейност в блога ми. Но това не бива да те учудва, ще има и такива моменти. На някои може би съм липсвал, други тайничко са се надявали, да съм забравил как се пише, да съм се бъгнал необратимо, или нещо още по-крайно. Това с отвикването ми от писане няма как да стане. Това е до живот, и няма как да спре. Това е за тези които се съмняват и се надяват на "черни" сценарии относно писането ми, ще бъдете крайно заети да сте разочаровани. Но не това е семантиката в този момент. Точно сега ще променя леката стагнация. Повода е прекрасен. Има един хубав албум който вече е издаден, и можеш да си го купиш. И по-точно - за Европа и останалите части на света датата на издаване е 27 май 2013 година, за САЩ датата е 28 май 2013 година. И това е, точно така правилно си разбрал/а. Tricky е тук, отново. Чисто новия му албум "False Idols", ме очаква да се "гмурна" дълбоко в trip-hop атмосферата която създава ненадминатия, гуруто Tricky. И това го казвам без грам патетика, просто чисти чувства, породени от музиката. Музиката на Tricky. Защото както знаеш, ако си запознат с творчеството му, той има способността да те "увлича" в неговия свят чрез музиката си. А не е ли това една от най-големите магии на музиката. И няма как да е иначе. При Tricky това е константа, искаш или не. Просто си въвлечен, и ума ти "пътува". Понякога това "пътешествие" може да бъде толкова истинско, че да се учудиш в кой свят живееш. Тук ли си или някъде надалеч. Това е една от силните страни в музиката му. Ето такива мисли изникват в ума ми, защото знам, че музиката на Tricky няма да ме разочарова, никога. N-e-v-e-r. Музиката му винаги идва сякаш от едни много дълбоки кътчета в съзнанието и подсъзнанието. И винаги "грабва", "хваща", или както искаш го наречи. Защото това нещо се чувства. Музиката му се съпреживява. Предвид и ако си бил/а на негов концерт, така както съм бил аз, разбираш за какво ти говоря. Почувствай го и ти, поправи тази грешка ако още не си слушал/а какви музикални "картини" създава гуруто от Bristol, UK. Ето тук на сайта му можеш да видиш повече детайли, и за това къде можеш да си поръчаш дигитално копие на "False Idols". И както самия Tricky казва: "I was lost for ages. I was trying to prove something to people, trying to do something to please other people and also myself at the same time, which is never going to work. To be honest with you, I’ve been floating around since Chris Blackwell and Island. This album is about me finding myself again." Не се съмнявай, че той ще намери себе си, отново, но ще те предизвика да търсиш и ти себе си, във всяка една минута в която слушаш музиката му. Respect to the unbeatable Bristol guru. Overcome.