сряда, 29 юни 2011 г.

The Upbeats - Thinking Cap (Feat. Georgie) - Deep emotions and talented inside

Това е песента на новозеландските drum and bass майстори, била с мен къде ли не. През нощта, през деня, когато ми е било тъпо, когато съм бил еуфоричен, когато съм бил подтиснат, и при много други случаи. Тя винаги е звучала така хубаво и мистично-гениално, също както когато я чух за първи път. Страшно "моя" и силна, "подвижна" ритъм линия, и една такава по мрачно гениално-талантлива синти линия (не, не преувеличавам), които ме отвеждат на едно дълго и винаги различно пътешествие, в дебрите на подсъзнанието ми. И песента винаги е звучала силно, пак повтарям. Не силно като децибели, а такова като усещане. Женския вокал ми е толкова "вдигащ", сладък, красив, леко хладен, изключително земен и близък. Това ме прави да знам, че съм талантлив, усещащ и, че мога когато поискам. Цялата композиция е една толкова задълбочена и насочваща ме към вглъбени размисли. Просто неземна и талантлива част вливаща се в мен, през дните когато съм навън и виждам някакви неща, които може да ми потрябват. И аз ги кътам нейде в клетките на съзнанието си. Без значение дали навън е ден или нощ в която само луната е с мен.